.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رشد گردشگران مذهبي در ايام فاطميه

شمال نيوز: مسئول كميته گردشگري مذهبي ستاد تسهيلات سفر مازندران با اشاره به نزدیک بودن ایام فاطمیه تأکید کرد: در ایام فاطمیه نیز بر تعداد گردشگران مذهبی افزوده می‌شود.

به گزارش شمال نيوز، حجت‌الاسلام سید محمود هاشمی کیاپی در حاشیه ستاد اجرایی تسهیلات سفر استان مازندران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به فرارسيدن سال جديد، قبل از ایام نوروز بازدید از مساجد بین‌راهی استان مازندران توسط کمیته مذهبی ستاد تسهیلات سفر مازندران انجام شد.

وی ادامه داد: بازدید از نمازخانه‌های بین‌راهی و مجتمع‌های رفاهی نیز در دستور کار قرار گرفت که در تجهیز نمازخانه‌های بین‌راهی مازندران با رشد پنج درصدی مواجه بودیم.

مسئول کمیته گردشگری مذهبی ستاد تسهیلات سفر مازندران با بیان این‌که در ایام نوروز نمازخانه‌های اقامتی بین‌راهی آماده ارائه خدمات هستند، اظهار داشت: در چندین مسجد بین‌راهی مازندران نماز جماعت برگزار می‌شود.

وی در ادامه متذكر شد: با هدف ارائه خدمات بهتر به مسافران و نمازگزاران در سطح شهرهای مازندران بازدید میدانی در ایام نوروز نیز بطور مستمر انجام مي شود.
هاشمی در ادامه از رشد گردشگری مذهبی در سطح استان مازندران خبر داد و گفت: حضور مردم در امکان مذهبی نسبت به سال گذشته از رشد مناسبی برخوردار بود.

وی در ادامه با اشاره به نزدیک بودن ایام فاطمیه تأکید کرد: در ایام فاطمیه نیز بر تعداد گردشگران مذهبی افزوده می‌شود. /ف250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.039 seconds.